Úprava Webových Stránek

Napsal Balunta (») 10. 12. 2012 v kategorii Novinky, přečteno: 1726×

Cílem Optimalizace Pro Vyhledávače bývá , bez návštěvníků je ačkoli krásný web nebožtík a bude na nic.Nemusí být důležité zda návštěvník přichází z google, bývají i jiné vyhledávače aol, seznam.cz, yahoo atd., potom tuhle máme socialní sítě jako zynga, twitter, pinterest a miliony jiných možných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a neustále budou) základem seo, nebo raději, faktory usměrňující hodnocení www stránek a především i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text především. Ale dneska už bývá jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - verifikovaný fakt. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Můžeme spatřit, že google klade zejména maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Velké množství manažérů webů investují velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě správné, ale jestliže www stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to špatně investované prostředky. Profesionálně vytvořené www stránky prodávají, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělé www stránky bez návštěvnosti stejně nám nic nepřináší. A bude pozdě na to zjišťovat proč webovka nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto tvorbu internetových stránek skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.


Komentování tohoto článku je vypnuto.